کسی را در بین همکارانتان میشناسید که نخواهد مشتریانش بارها و بارها خرید کنند و خدمات مسافرتی آن رابه دیگران معرفی کنند؟ اگر شما هم به دنبال نرخ بازگشت چند برابری مشتریان و افزایش تعداد آنها در آژانس مسافرتی و گردشگری خود هستید راهکار هوشمندانه باشگاه مشتریان و بهره برداری از آن برای جذب مجدد مشتریان می تواند مناسب و کوتاهترین راه حل باشد.
باشگاه مشتریان چیست و چه فایدهای برای آژانس مسافرتی و گردشگری شما دارد؟
آژانس گردشگری شما به کمک راهاندازی باشگاه مشتریان در هر دوره زمانی معین می تواند بر اساس امتیازی که هر مشتری از سطح خریدهای خود کسب است یک تخفیف اختصاصی و شخصیسازی شده تعریف کند.
آژانس گردشگری شما هر سال به مناسبت های مختلف می تواند جشنواره تخفیفات بگذارد.بطور مثال در سال روز تولد افراد تبریک تولدی همراه با تخفیف مشخصی اختصاص می دهد. این اقدام به مشتریان میگوید که چقدر برایشان اهمیت قائل شده اند و به خاطر اینکه مشتری VIP آن شرکت بودهاند این هدیه را دریافت میکنند.
آژانس گردشگری شما طبعا به تجربه مشتریان خود بسیار اهمیت می دهد چرا که می داند هرچه تجربه بهتری برای مسافران خود فراهم کند نرخ بازگشت آن ها افزایش پیدا می کند به خاطر همین می تواند در بازه های زمانی معین نسبت به نظرسنجی از مشتریان خود اقدام کند تا علاوه بر تشخیص نقاط ضعف ها و مشکلات خود و یافتن راه حل جهت برطرف کردن آنها به مشتریان خود نشان دهد که به چه میزان برایشان ارزش قائل است.
چگونه و چطور از مزایای استقرار سامانه باشگاه مشتریان می توان بهره برد:
نصب و راهاندازی سامانه باشگاه مشتریان پتوس پس از درخواست تنها چند روز کاری زمان می برد. پس از استقرار سامانه بعد از آن تمام دستورها و کارها به صورت خودکار و با اعمال چند تنظیم ساده انجام میشود؛ مطابق تحقیقات انجام شده ازجمله نتایجی که می توان در اثر نصب و استفاده صحیح از باشگاه مشتریان در سطح فروش و تعامل با مشتریان بدست آورد موارد زیر است:
در اثر ارسال کد تخفیف اختصاصی نرخ فروش آژانس در تورهای خاص به بیش از 50 درصد میرسد.
در اثر ارسال تبریک در مناسبتهای مختلف، نرخ وفاداری مشتریان به بیش از دو برابر میرسد.
در اثر نظرسنجی به موقع از کاربران نرخ شکایتها و انتقادها تا 70 درصد کاهش مییابد.
در نهایت هم به خاطر بهبود تجربه مشتریان و استفاده از راهکار هوشمندانه باشگاه مشتریان نرخ فروش گاه تا بیش از 100 درصد افزایش مییابد.
شرکت ها و آژانس های معروف و موفق در سراسر دنیا از باشگاه مشتریان برای افزایش درآمد خود استفاده می کنند و شاید بد نباشد اگر بدانید بر اساس تحقیقات بهدست آمده ۷۵ درصد از مشتریان مایلند در ازای دادن نظر و پیشنهادشان تبدیل به مشتریان وفادار و پروپا قرص شما شوند!
اگر شما هم میخواهید سامانه باشگاه مشتریان مخصوص آژانسهای مسافرتی را برای خود فعال کنید هم اکنون با کارشناسان حرفهای پتوس تماس بگیرید و فقط طی چند روز کاری باشگاه مشتریان خود را راه بیاندازید و با استفاده صحیح از آن می توانید انتظار افزایش نرخ تعامل و فروش خود را با مشتریان داشته باشید.
یادتان نرود که شما در کنار باشگاه مشتریان میتوانید از وب سرویس هتل و سامانه جامع رزرواسیون هتل و تور و قطار پتوس هم استفاده کنید و به روند توسعه بازار و فروش خود سرعت بیشتری بدهید و چند قدم جلوتر از رقبایتان باشید.
برای آشنایی با پکیج های قیمت گذاری سامانه آنلاین باشگاه مشتریان اینجا را کلیک کنید.
امکان ایجاد الگوهای تخفیف در بازه زمانی خاص به تفکیک نوع سفارش
امکان ایجاد الگوهای تخفیف به تفکیک گروه مالی
امکان تعیین میزان تخفیف به صورت درصدی یا مبلغی
امکان تعیین شرایط حداقل و حداکثر نفرات و مبلغ خرید
امکان تعریف کد تخفیف به صورت عمومی و گروهی
امکان تعیین تعداد و حداکثر تکرار استفاده به ازای هر کاربر از هر کد تخفیف عمومی
امکان مشاهده لیست الگوها و کدهای تخفیف
امکان دریافت خروجی از لیست کدهای تخفیف
امکان فعال و غیر فعال کردن کد تخفیف (به زودی)
امکان تعریف سوالات چند گزینه ای
امکان ایجاد نظر سنجی در بازه زمانی مشخص
امکان مشاهده نتایج نظر سنجی به تفکیک پاسخ به گزینه ها
امکان مشاهده لیست کل تیکت ها و وضعیت آن ها
امکان ارسال تیکت ها و ارجاع آن ها به واحد های مختلف (به زودی)
امکان ارسال فایل به همراه تیکت
امکان تعریف جشنواره های مختلف در بازه های زمانی مختلف
امکان تعریف امتیاز برای خرید هر محصول
امکان مشاهده لیست امتیازات کاربران،دلایل کسب و کسرامتیاز
امکان مشاهده لیست خریدهایی که بابت آن امتیاز دریافت شده
امکان اضافه یا کسر کردن امتیاز از یک کاربر به صورت اتوماتیک و دستی توسط ادمینها
امکان تعریف انوع جوایز و تعیین سقف امتیاز جهت کسب جوایز برای هر جشنواره
امکان اعطای امتیاز بابت تولد کاربر، معرفی کاربر جدید، تکمیل پروفایل و نظرسنجی
اطلاع رسانی تایید خرید و تغییر امتیاز به صورت اتوماتیک از طریق اس ام اس
امکان گزارشگیری از لیست مشتریان
امکان تشویق و ترغیب مشتریان کم خرید به تعامل و خرید بیشتر
دریافت جایزه
یادم باشه بازم خرید کنم
جستجو
جستجو در سایت آژانس
مشاهده بنر جشنواره داخل سایت
چه جشنواره ای ؟
میتونم با هزینه کمتر
خرید کنم؟
درخواست جایزه
یه نگاه بندازم چه جایزه هایی داره!
درخواستمو بدم یا نه؟
ورودبه پنل
حالا وقتشه امتیازمو چک کنم
ثبت نام آژانس همکار
عضویت در باشگاه مشتریان
نظرسنجی
بذار توی نظرسنجی هم شرکت کنم و نظرمو بدم
دریافت امتیاز
آخ جون امتیازم رفت بالا
اطلاعات مسافر
اُه این فرم رو باید پر کنم
حتما یه جایزه ای داره
انتخاب آیتم های
تعریف شده در جشنواره
با انتخاب این آیتم امتیاز بیشتری میگیرم
و می تونم جایزه برنده بشم
آگاه سازی آژانس همکار
از جشواره با تماس تلفنی
طرفدار شدن
تبدیل به مشتری
ایجاد لید ( سرنخ )
آگاه سازی ( بازدید کننده )
خرید مجدد
ترغیب به خرید مجدد
پیوستن به باشگاه مشتریان
ترغیب به عضویت
اطلاع از مزیت باشگاه مشتریان
سفیر اجتماعی
اولین خرید